28.07.2001 - novinky - úvod
NewReality engine news

Rádi bychom vás zde všechny uvítali na stránkách NewReality engine. Stránky i samotný program NewReality jsou stále ve vývoji, ale na všem se usilovně pracuje a my vám chceme přiblížit vývoj tohoto ojedinělého programu co nejpodrobněji a nejlépe, jak to jen půjde. Jak jsem se již zmínil, jedná se o jeden z mála produktů svého druhu, a tak budeme vděční za každý váš dotaz, připomínku nebo i pochvalu :-) Doufám, že se Vám bude NewReality engine líbit a pomůžete nám při jeho zdokonalování...

Myslíte si, že NewReality engine bude užitečný při tvorbě diskmagů?

Ano    Ne


Pošlete tvůrcům NewReality vzkaz...

Vaše jméno:
Váš e-mail

Vzkaz:

  

28.7.2001 - omlouváme se všem, kdo čekají na nový download nebo update stránek, ale s politováním musíme oznámit, že projekt NewReality musel být na nějakou dobu pozastaven. Důvodem jsou letní prázdniny, radovánky, ale hlavně tvorba komerčního software. Jsme přeci taky jen lidi a chceme si vydělat nějaké ty chechtáky, takže děláme software na zakázku a freeware jakým je NewReality musí bohužel počkat. Předpokládáme, že po prázdninách se ale k tvorbě Newreality opět vrátíme. Děkujeme za pochopení.

23.3.2001 - na světě je první oficiální veřejný download NewReality. Více se dozvíte zde. Zároveň jsme na server umístili také jeho dokumentaci v elektronické podobě. Pro další informace o dokumentaci klikněte zde.

21.3.2001 - účastnili jsme se s NewReality moravského kola soutěže vědeckých a technických projektů AMAVET konaného v Brně. S NR jsme uspěli a postupujeme do národního kola, které bude někdy během května (přesné datum zatím není známé) v Praze. Držte nám palce.

5.1.2001 - kromě drobných vylepšení a nápadů se nám do NR podařilo zakomponovat full-textový vyhledávač v článcích. Prostě vánoční prázdniny byly ve znamení vylepšováků.

1.1.2001 - tvůrci NewReality engine přejí vše nejlepší a hodně úspěchů v novém roce i v novém tisíciletí. Zároveň jsme nuceni s politováním nuceni oznámit, že s konečnou platností Spider X už nepatří do našeho NR vývojového teamu, kvůli interním neshodám. Práce na NewReality samozřejmě pokračuje neúnavně dál.

28.10.2000 - konečně se podařilo udělat natolik funkční verzi nového textového formátu, že mohla být aplikovaná do NewReality. Celé navázání formátu do NR proběhlo bez větších problémů, takže od nynějška budou články v NewReality vypadat mnohem lépe a přitom se budou snadněji psát. Formát se však bude i nadále doplňovat a vylepšovat.

8.10.2000 - byla přidána možnost načítání jednoho čísla diskmagu z více PAK souborů. Toto je užitečné hlavně jako update již vydaného čísla.

23.8.2000 - po několika dnech války s tiskárnou se DarkLogicovi konečně podařilo zprovoznit tisk z NewReality enginu. Nyní má uživatel možnost vytisknout si aktuální článek na tiskárně nebo ho rovnou poslat někomu faxem.

20.8.2000 - do našeho NewReality teamu byl přijat nový programátor: Spider X. Tento nový přírůstek se bude starat o pomocný program s pracovním názvem NewReality Service, ve kterém se tvůrci diskmagů pod NewReality budou moci vydořádit, jak se patří, protože právě v tomto programu se budou zadávat všechny parametry, podle kterých se bude budoucí diskmag řídit.

2.8.2000 - první funkční verze nového textového formátu od Heywooda je na světě! Ještě však bude nějakou dobu trvat, než se přidají všechny funkce starého formátu a formát bude moci být použit v NewReality enginu. Zatím ponecháváme starší formát.

4.7.2000 - právě byl implantován přehrávač hudby, takže teď si čtenář může sám volit, co chce poslouchat.

3.7.2000 - tak skončil školní rok a nám začala práce na NewReality, protože se celá tvorba jaksi rapidně zpozdila. Ale prázdniny už jsou znát, takže přibyla možnost přehrávat na pozadí i MP3 soubory a nový textový formát je už na cestě -  co nevidět by měl být přidán do NewReality - při beta-testech to vypadalo docela slušně.

23.5.2000 - oba tvůrci konečně přešli ze starších verzí Delphi na Delphi 5 Proffesional. Snad to bude něčemu přínosem.

24.3.2000 - Heywood právě vytváří úplně nový textový formát, který bude trochu připomínat HTML fomát - určitě se máte na co těšit.

19.2.2000 - snažíme se najít způsob, jak co nejlépe měnit rozlišení pomocí DirectX v Delphi 4 - dosavadní není moc spolehlivé. Znáte-li nějaký způsob, prosím ozvěte se na adrese newreality@ropacek.cz - budeme vděční za každý nápad.

12.2.2000 - hledáme jednoho pomocného programátora. Máte-li zájem, napište na mejl newreality@ropacek.cz.

12.2.2000 - slavnostní uvedení internetových stránek do provozu a počátek práce na freewarovém univerzálním NewReality enginu.

4.1.2000 - já (DarkLogic) jsem se dal dohromady s programátorem do té doby dělajícím pro konkurenční diskmag a padl návrh, že bychom mohli společně vytvořit univerzální freewarový engine, díky kterému by vzrostla úroveň elektronických médií a různé HTML magy či ještě něco horšího by mohli přejít na čistokrevný elektronický časopis, který dává mnohem více prostoru než Internet Explorer :-)

2.12.2000 - do této doby přišlo na REAL engine několik návrhů, jakým způsobem by se měl změnit, a to jak ze strany redakce DiskMagu Engine, tak i čtenářů tohoto diskmagu.

11.10.1999 - engine byl poprvé pojmenován jako REAL engine a bylo možné nyní vypustit do světa v podobě elektronického časopisu Engine. Poprvé se engine dostal mezi širokou veřejnost díky Level CD.

7.4.1999 - všechno kompletně převedeno...začalo drastické vylepšování

21.2.1999 - objevil jsem skvělý programovací jazyk Delphi. Chvíli trvalo, než jsem se s ním naučil zacházet, ale díky podobě s Visual Basicem to nebylo nic moc těžkého. Okamžitě jsem se snažil převést celý engine do Delphi.

12.12.1998 - po kopě připomínek ze strany DiskMagu Engine jsem engine upravil natolik, že mohl být použitý pro vydávání diskmagu v elektronické podobě.

15.8.1998 - první fungující verze enginu vlastní výroby. Vytvořeno speciálně pro potřeby elektronického časopisu Engine (www.ropacek.cz/engine) v programovacím jazyku Visual Basic.

21.6.1998 - poprvé jsem dostal nápad vytvořit engine pro elektronický časopis